Test: Kde na stromě jste?

 

Test pomáhá člověku ujasnit si svoji reálnou a rovněž chtěnou emocionální situaci a do jisté míry i určit jeho postavení ve společnosti.

Každý z človíčků na stromě má jinou náladu a zaujímá jinou pozici. Pro začátek určete, který se vám nejvíc podobá. Pak si vyberte toho, kterému byste se podobat chtěli.

 

Vysvětlení výsledků testu:

1. Pokud jste si vybrali číslo 1, 3, 6 nebo 7, charakterizuje vás to jako cílevědomého člověka, který se nebojí žádných překážek a zábran.

2. Jestliže vaše volba padla na některé z čísel 2, 11, 12, 18 nebo 19, jste společenský člověk, který přátelům vždycky poskytne jakoukoli pomoc.

3. Volba človíčka s číslem 4 vás ukazuje jako člověka s ustáleným životním názorem, který by rád dosáhl všemožných životních úspěchů a nepřekonával přitom žádné těžkosti.

4. Číslo 5 – často býváte vysílení a slabí, máte jen nevelkou zásobu životních sil.

5. Volba čísla 9: jste veselý člověk, který se rád baví.

6. Číslo 13 nebo 21: jste uzavření, často vás trápí vnitřní neklid a vyhýbáte se častému styku s lidmi.

7. Číslo 8 – rádi se uchylujete sami k sobě, hloubáte nad vším možným a ponořujete se do vlastního světa.

8. Pokud jste zvolili 10 nebo 15, jste na život normálně adaptováni a cítíte se bezvadně.

9. Číslo 14 – řítíte se do emocionální propasti, nejspíš se ve vás odehrává nějaká vnitřní krize.

10. Číslo 20 si obvykle volí lidé se zvýšeným sebevědomím. Jste rozený vůdce a přejete si, aby lidé naslouchali jenom vám a nikomu druhému.

11. Vybrali jste si 16? Cítíte se unaveni nutností poskytovat ustavičně někomu podporu, třeba jste to však vnímali tak, že na tomhle obrázku vás číslo 17 objímá – možná tedy spíš hodnotíte sami sebe jako člověka obklopeného pozorností.

 

Převzaté ze stránek: http://www.pronaladu.cz/

Tento test je vhodný pro všechny věkové skupiny. Strom představuje rodinu, skupinu, organizaci, prakticky každé lidské seskupení. Komunikuje dvěma jazyky, srozumitelnými lidem na celém světě: výrazem citů a řečí těla.

Sdílet tuto pravdu

Reklama

Sledujte na Facebooku

Vaše komentáře

Reklama