ROZHOVOR S LETECKÝM ING. NEJEN O CHEMTRAILS

Rozhovor s leteckým inženýrem nejen o chemtrails

Redakce serveru Prvnizpravy.cz se už několikrát věnovala problematice trvalých kondenzačních stop za letadly a jejich možné souvislosti s manipulací počasí. 

Ptali jsme se na oficiálních úřadech, zda nějaké takové projekty v České republice probíhají (Existují materiály o úpravách počasí? Úřady mlčí). Přinesli jsme svědectví amatérských meteorologů či profesionálních pilotů (Chemtrails. Ptáme se za vás, co je na tom pravdy). A konečně se také vyptávali všech 200 poslanců, které jsme obeslali dotazníkem na toto téma (Sedm statečných. Poslanci mluví o úpravách počasí). 

Protože se ale na redakci stále obracíte s novými podněty a připomínkami, rozhodli jsme se v tématu pokračovat a vyzpovídali i leteckého inženýra, který se problematikou zabývá už několik let. 

Redaktor serveru Prvnizpravy.cz se s ním sešel na téměř dvouhodinový rozhovor, který přinesl řadu zajímavých momentů, nečekaných informací a doplnil chybějící souvislosti. 

Téma trvalých kondenzačních stop, někdy také označovaných jako ´chemtrails´ (název však získal spíše pejorativní nádech a proto se mu ti, kteří fenomén chtějí zkoumat seriózně, raději vyhýbají), tak získalo přesvědčivější podobu. 

Rozhodli jsme se vám rozhovor s odborníkem zprostředkovat poněkud netradiční formou (celý dvouhodinový rozhovor, jakkoli zajímavý, by byl příliš dlouhý) a jeho odpovědi zapracovat do souvislého textu. 

SCHŮZKA V RESTAURACI

Vzděláním fyzik a letecký inženýr a povoláním technický konzultant, jehož jméno redakce zná, ale který si přeje zůstat v anonymitě (aby svými názory neohrozil své podnikání), se o úpravách počasí nechce bavit po emailu. Jde prý o příliš citlivé téma. Domlouváme si tedy schůzku v jedné pražské restauraci. 

V domluvený čas přichází muž kolem padesátky, který v příštích dvou hodinách podá tak přesvědčivý výklad o existenci projektů na úpravu počasí (ty totiž s jevem chemtrails velice úzce souvisí), že by zviklal i zapřísáhlého odpůrce. Je mi jasné, že s tímto člověkem musím udělat rozhovor stůj co stůj a i když bude vystupovat anonymně (jak si přeje), váze jeho argumentů to nijak neubere. 

Na úvod trochu tajemně naznačuje, že psát o podobných věcech není žádná legrace a člověk se dostává na tenkou půdu. Jsou to vážná témata, která ne náhodou jsou před veřejností utajována. Kdo by v nich chtěl šťourat, musí počítat s tím, že se to některým lidem nebude líbit. S tím souhlasím, ale myslím si, že tím spíše by se o tom mělo psát a mluvit. Tak pojďme na to. 

„Vím, jak vypadají normální kondenzační čáry a jak nevypadají,“ říká muž, který studoval stavbu letadel a podniká jako technický konzultant v leteckém, automobilovém i jiném průmyslu. Běžně spolupracuje s velkými firmami, jako je například ČEZ. Nezabývá se jen tímto tématem, ve skutečnosti se jím profesně nezabývá vůbec (studuje ho spíše ve svém volném čase), ale při pohybování se ve svém oboru nemůže na spousty informací, které existenci podobných projektů potvrzující, nenarazit. Má mnoho kontaktů a zdrojů doma i v cizině, rozumí letectví, čte odborné zahraniční studie. Proto dovede o tématu mluvit zasvěceně, odborně. 

Skvelý článok. Je ale dlhý, takže pokračovanie tu: prvnizpravy.cz

Zdroj: http://orgonet-team.blogspot.com

Vaše komentáře

Reklama